Články a rady

Automatické aktualizace e-shopu

Na Váš e-shop aplikujeme automaticky aktualizace systému, které jsou důležité především z důvodu kompatibility, funkčnosti a zabezpečení.

KOMPATIBILITA

Aktualizace zajistí, že Váš e-shopový systém bude kompatibilní s nejnovějšími technologiemi, prohlížeči, zařízeními, softwary třetích stran a platformami, které Vaši zákazníci používají. Tím zajišťujete, že Váš e-shop bude dostupný, přístupný a funkční pro co nejširší publikum.

FUNKČNOST

V rámci aktualizací programujeme nové funkce, rozšíření a integrace, které zlepšují uživatelskou přívětivost, rychlost a výkon e-shopového systému. Tím zvyšují spokojenost Vašich zákazníků a podporují jejich návratnost a loajalitu .

ZABEZPEČENÍ

Aktualizace obsahují opravy chyb a vylepšení, které zvyšují odolnost e-shopového systému proti kybernetickým útokům, malware a hackerským pokusům. Tím chrání nejen Váš e-shop, ale také Vaše zákazníky a jejich osobní údaje .

V rámci aktualizací běžně řešíme:

  • vývoj nových funkcí a napojení, které zpříjemňují prostředí pro zákazníka (např. nové grafické šablony)
     
  • vylepšení stávajícíh a vývoj nových funkcí, které zjednodušují administraci systému (např. automatizované napojení na systémy přepravců, exporty dat)
     
  • reakce na změny aplikací třetích stran (platební brány, ekonomické systémy, vyhledávače, srovnávače zboží, sociální sítě, marketingové nástroje, platební brány, systémy přepravců, ...)
     
  • reakce na legislativní změny (v minulosti např. EET, GDPR, cookies)
     
  • reakce na technologické změny (např. aktualizace standardů HTTPS)
     
  • zvyšování zabezpečení systému (zadáváme penetrační testy a aplikujeme z nich plynoucí nutná zabezpečení)

 

Automatické aktualizace využívá 97% majitelů e-shopového řešení WebCzech E-commerce PRO

 

Automatické aktulizace nejsou nutností, Váš e-shop bude funkční i bez nich, bude ale postupně zastarávat, začne se snižovat jeho konkurenceschoponost a v delším časovém úseku přestanou fungovat některá napojení na systémy třetích stran. Aktualizace je možné na e-shop aplikovat i dodatečně, nicméně dodatečná aplikace aktualizací se musí provádět manuálně a tato integrace je fakturována nad rámec ceny aktualizací pro daný rok.
 

V případě, že nemáte o aktualizace zájem, sdělte nám prosím tuto skutečnost odpovědí na e-mail fakturace@globeweb.cz nebo info@webczech.cz, abychom Vám zbytečně nezasílali výzvy k úhradě.
 


Nejnovější články

Pořídili jsme nové servery
V minulých měsících došlo ve spolupráci se správcem našich serverů (Master DC) k úspěšné migraci dat...
Zobrazit článek
Novinky v zákonech pro e-shopy 2022
  Pravděpodobně ještě před koncem roku vstoupí v platnost nová pravidla pro prodej v rámci kamenn...
Zobrazit článek
E-shopový veletrh CzechOn-lineExpo
  Největší e-shopový veletrh opět po roce v Praze. Unikátní koncept přednášek zdarma, více než st...
Zobrazit článek
Jak posílat newslettery z e-shopu
Komunikace se zákazníky pomocí hromadně rozesílaných e-mailů je vynikající marketingový nástroj -...
Zobrazit článek
Export objednávek z e-shopu do České pošty včetně rozměrů
  Od 1.3. 2019 provedla Česká pošta revoluční změnu ceníku. Současně se změnou ceníku je zde poža...
Zobrazit článek
Pokročilé měření konverzí pro www.zbozi.cz
  Od 1.4. 2019 zavádí www.zbozi.cz možnost pokročilého měření konverzí. Podrobnosti jaké možnosti...
Zobrazit článek
Různé ceny na e-shopu podle zdroje návštěvnosti
  Náklady na marketing e-shopu jsou stále vyšší a některé se tak přestávají vyplácet, pokud zárov...
Zobrazit článek
Nová platební brána Barion v e-shopu WebCzech
Chcete ušetřit náklady? Chcete ochranu proti podvodům? Potřebujete zvýšit konverze? Potřebujete mode...
Zobrazit článek
Jak na kvalitní marketing e-shopu
Digitální marketing je pro e-shop výborná a v zásadě i nutná věc. Má velmi velkou sílu a dokáže témě...
Zobrazit článek
Automatické aktualizace e-shopu
Na Váš e-shop aplikujeme automaticky aktualizace systému, které jsou důležité především z důvodu kom...
Zobrazit článek
Jak poznat zákazníka a nevyhazovat v marketingu peníze
Před Vánoci jsme vydali článek o tom co je nezbytné pro propagaci vašeho e-shopu. Pojďme se na to po...
Zobrazit článek
Jak chutná čokoládové nebe….aneb příběh e-shopu jedné malé rodinné čokoládovny
  Petr Synek, který je majitelem menší brněnské čokoládové manufaktury Chocolate Hill, je zároveň...
Zobrazit článek
Největší vzdělávací akce pro provozovatele e-shopů v České republice
WebCzech se stal partnerem projektu Czech On-line Expo, který je největším vzdělávacím veletrhem pro...
Zobrazit článek
Česká pošta mění ceník zásilek
  Česká pošta se rozhodla od 1.3. 2019 provést revoluční změnu ceníku přepravovaných zásilek. Rev...
Zobrazit článek
Bezpečnost e-mailové schránky
Jako správci mailového serveru se velmi často potýkáme s problémem prolomených e-mailových schránek ...
Zobrazit článek
Neplaťte zbytečně - Evidence skutečných majitelů
Ke dni 1. 1. 2018 byla zřízena evidence údajů o skutečném majiteli právnických osob a svěřenských fo...
Zobrazit článek
Jak Youtube nastartoval e-shop k celostátnímu úspěchu
Je nám ctí, že WebCzech mohl stát u zrodu jednoho zajímavého podnikání a rádi bychom Vám tento příbě...
Zobrazit článek
E-shop a Zpracovatelé osobních údajů podle GDPR
  V rámci informací ohledně GDPR jste se zcela jistě setkali s pojmem Zpracovatelé. Většina provo...
Zobrazit článek
Platební terminály od B-Payment
Chcete u osobního odběru umožnit Vašim zákazníkům jednoduše uhradit platbu platební kartou? Potřebuj...
Zobrazit článek
GDPR v e-shopu WebCzech E-commerce PRO
GDPR v e-shopu WebCzech E-commerce PRO Protože téma GDPR začíná být stále aktuálnějším rozhodli j...
Zobrazit článek
Novela zákona o platebním styku - zákaz poplatku za platbu na e-shopu
13. ledna 2018 vešla v účinnost Evropská směrnice o platebních službách PSD2. Tato směrnice je pak p...
Zobrazit článek
SSL (https) certifikáty
K čemu slouží SSL certifikáty? Většina komunikace na internetu probíhá v nešifrované (čitelné) po...
Zobrazit článek
DKIM a SPF
Množí se problémy při odesílání (nejen) hromadných emailů článek byl vytvořen 22.5.2015, editován...
Zobrazit článek
GDPR se blíží
25.5.2018 začíná platit nové nařízení o ochraně osobních údajů platné na celém území Evropské unie. ...
Zobrazit článek
Mail Sender nový rozměr e-mail marketingu
O tom, že je levnější pracovat se stávajícím zákazníkem, než získávat nového asi nemá smysl diskutov...
Zobrazit článek
Zákonné povinnosti majitele e-shopu
Provozování elektronického obchodu se řídí řadou zákonných předpisů, které je třeba dodržet a předej...
Zobrazit článek
Zobrazit všechny články