Články a rady

Nejnovější články

Novinky v zákonech pro e-shopy 2022

  Pravděpodobně ještě před koncem roku vstoupí v platnost nová pravidla pro prodej v rámci kamenných prodejen a e-shopů. Pokusili jsme se jednoduše shrnout co vše novinky přinášejí a jak se na ně připravit.   Konec falešných slev Sleva uvedená u výrobku musí být vypočtena z nejnižší čá...
Číst více

E-shopový veletrh CzechOn-lineExpo

  Největší e-shopový veletrh opět po roce v Praze. Unikátní koncept přednášek zdarma, více než stovky vystavovatelů a profesionální konzultační zóna Vám zcela jistě přinesou nové podněty do Vašeho podnikání.   Protože je WebCzech partnerem tohoto veletrhu přijměte od nás dárek v podobě 50% ...
Číst více

Jak posílat newslettery z e-shopu

Komunikace se zákazníky pomocí hromadně rozesílaných e-mailů je vynikající marketingový nástroj - rozeslání je v zásadě zdarma - vytvoří kampaně je za minimální cenu nebo zdarma - promyšlená kampaň přivádí okamžitě nakupující zákazníky Krásná představa se ale může velmi rychle zvrtnout v hro...
Číst více

Export objednávek z e-shopu do České pošty včetně rozměrů

  Od 1.3. 2019 provedla Česká pošta revoluční změnu ceníku. Současně se změnou ceníku je zde požadavek exportovat zásilky do systému České pošty včetně rozměrů a případně s příznakem "nestandard".   V aktualizaci 4.401 byla tedy nahrána úprava, která umožňuje nastavit nejpoužívanější rozměr z...
Číst více

Pokročilé měření konverzí pro www.zbozi.cz

  Od 1.4. 2019 zavádí www.zbozi.cz možnost pokročilého měření konverzí. Podrobnosti jaké možnosti tyto nové konverze dávají je možné najít přímo na www.zbozi.cz V našem e-shopu je možné pokročilé měření konverzí nastavit v nastavení - externí aplikace - www.zbozi.cz Nezapomeňte si přidat GD...
Číst více

Různé ceny na e-shopu podle zdroje návštěvnosti

  Náklady na marketing e-shopu jsou stále vyšší a některé se tak přestávají vyplácet, pokud zároveň potřebujete zachovat konkurenceschopné ceny pro ostatní zákazníky. Pomoci Vám v tomto může nová komponenta e-shopu WebCzech E-commerce PRO, která umí nastavit různé ceny podle zdroje, odkud byl ...
Číst více

Nová platební brána Barion v e-shopu WebCzech

Chcete ušetřit náklady? Chcete ochranu proti podvodům? Potřebujete zvýšit konverze? Potřebujete modely pro sdílenou ekonomiku? Pak potřebujete Barion, který Vám poskytne takové online platební řešení a to za nejvýhodnějších podmínek na trhu. Jako zákazníci WebCzech dostanete chytrou platební br...
Číst více

Jak na kvalitní marketing e-shopu

Digitální marketing je pro e-shop výborná a v zásadě i nutná věc. Má velmi velkou sílu a dokáže téměř okamžitě přivést na Vaše stránky nové návštěvníky a potencionální zákazníky. Stejně však jako je silný a efektivní tak při chybném nastavení velmi rychle „spálí“ vložené peníze bez jakéhokoliv užit...
Číst více

Automatické aktualizace e-shopu

Na Váš e-shop aplikujeme automaticky aktualizace systému, které jsou důležité především z důvodu kompatibility, funkčnosti a zabezpečení. KOMPATIBILITA Aktualizace zajistí, že Váš e-shopový systém bude kompatibilní s nejnovějšími technologiemi, prohlížeči, zařízeními, softwary třetích stran a ...
Číst více

Jak poznat zákazníka a nevyhazovat v marketingu peníze

Před Vánoci jsme vydali článek o tom co je nezbytné pro propagaci vašeho e-shopu. Pojďme se na to podívat trochu konkrétněji. Po prvním článku nás kontaktovalo několik e-shopů na systému WebCzech E-commerce PRO s tím, že by rádi měřili marketing a potřebují pomoci s nastavením. Se všemi jsme tedy...
Číst více

Jak chutná čokoládové nebe….aneb příběh e-shopu jedné malé rodinné čokoládovny

  Petr Synek, který je majitelem menší brněnské čokoládové manufaktury Chocolate Hill, je zároveň SEO specialista, který občas pomáhá i našim zákazníkům. E-shop je v provozu měsíc a už nyní vykazuje moc pěkné hodnoty, o kterých si s Petrem promluvíme. Navštívit ho můžete na: www.chocolatehill....
Číst více

Největší vzdělávací akce pro provozovatele e-shopů v České republice

WebCzech se stal partnerem projektu Czech On-line Expo, který je největším vzdělávacím veletrhem pro provozovatele e-shopů a on-line projektů v České republice. Tento veletrh se koná na výstavišti v Praze - Holešovicích 29. - 30. března 2019. Jedná se o jedinečný koncept, kdy za cenu jedné vstupenky...
Číst více

Česká pošta mění ceník zásilek

  Česká pošta se rozhodla od 1.3. 2019 provést revoluční změnu ceníku přepravovaných zásilek. Revoluční je v tom, že se již nebude cena zásilky posuzovat podle hmotnosti, ale podle nejdelší hrany zásilky. Zároveň pošta zavádí příplatky za tzv. Nestandardní zásilky. To jsou zásilky, které nejso...
Číst více

Bezpečnost e-mailové schránky

Jako správci mailového serveru se velmi často potýkáme s problémem prolomených e-mailových schránek a napadených počítačů přes e-mail. Pokusil jsem se tedy sepsat ty nejzákladnější pravidla, která se postarají o to, aby Vaše schránka byla schopna čelit nejčastějším hrozbám, které na Vás na intern...
Číst více

Neplaťte zbytečně - Evidence skutečných majitelů

Ke dni 1. 1. 2018 byla zřízena evidence údajů o skutečném majiteli právnických osob a svěřenských fondů (dále jen „Evidence“). K tomuto kroku byla Česká republika zavázána na základě tzv. čtvrté směrnice o AML (Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2015/849, o předcházení využívání finančního systém...
Číst více

Jak Youtube nastartoval e-shop k celostátnímu úspěchu

Je nám ctí, že WebCzech mohl stát u zrodu jednoho zajímavého podnikání a rádi bychom Vám tento příběh představili. Není to příběh podnikání, kde vše platí rodiče nebo silný investor. Naopak se jedná o ten pravý začátek, kde je do kapsy velmi hluboko a bojujete o každou zakázku. Michalovi se p...
Číst více

E-shop a Zpracovatelé osobních údajů podle GDPR

  V rámci informací ohledně GDPR jste se zcela jistě setkali s pojmem Zpracovatelé. Většina provozovatelů internetových obchodů není schopna si všechny činnosti ohledně provozu zajistit sama a využívá tak služeb externích firem a subjektů. V případě, že těmto třetím stranám předáváte osobní úd...
Číst více

Platební terminály od B-Payment

Chcete u osobního odběru umožnit Vašim zákazníkům jednoduše uhradit platbu platební kartou? Potřebujete zajistit akceptaci platebních karet i mimo elektronický obchod? B-payment pro Vás připravil jednoduché a efektivní řešení za vynikajících podmínek. Jako zákazníci WebCzech můžete kromě platební...
Číst více

GDPR v e-shopu WebCzech E-commerce PRO

GDPR v e-shopu WebCzech E-commerce PRO Protože téma GDPR začíná být stále aktuálnějším rozhodli jsme se sepsat konkrétně všechny dostupné informace o tom, jakým způsobem bude vypadat nasazení GDPR v systémech WebCzech E-commerce PRO. Na začátek je důležité říci, že vše je použitelné pouze v e-...
Číst více

Novela zákona o platebním styku - zákaz poplatku za platbu na e-shopu

13. ledna 2018 vešla v účinnost Evropská směrnice o platebních službách PSD2. Tato směrnice je pak přenesena do českého práva v podobě Novely zákona o platebním styku. Pro internetové obchody bude do budoucna znamenat rozšíření a pravdě podobně i zlevnění platebních služeb, kdy umožňuje vstoupit ...
Číst více

SSL (https) certifikáty

K čemu slouží SSL certifikáty? Většina komunikace na internetu probíhá v nešifrované (čitelné) podobě a tak teoreticky kdokoli s odpovídajícími technickými znalostmi a potřebným přístupem může zjistit, jaká data stahujete i odesíláte. V případě odesílání / přijímání nešifrovaných dat se vystavuje...
Číst více

DKIM a SPF

Množí se problémy při odesílání (nejen) hromadných emailů článek byl vytvořen 22.5.2015, editován 16.8.2021 Přední poskytovatelé emailových schránek (v ČR např. seznam.cz, tiscali.cz, centrum.cz, v zahraničí pak zejméně gmail.com) zavádí různá opatření proto, aby dokázali rozlišit legitimní em...
Číst více

GDPR se blíží

25.5.2018 začíná platit nové nařízení o ochraně osobních údajů platné na celém území Evropské unie. Jedná se pravděpodobně o nejkomplexnější a zároveň nejtvrdší nařízení z oblasti ochrany osobních údajů na světě. GDPR pokuta až 20 000 000 EUR Ano v rámci GDPR je nejvyšší pokuta stanovena na čá...
Číst více

Mail Sender nový rozměr e-mail marketingu

O tom, že je levnější pracovat se stávajícím zákazníkem, než získávat nového asi nemá smysl diskutovat. E-mailový marketing je levná a velmi efektivní forma propagace e-shopu. Rozhodli jsme se tedy naprogramovat samostatnou aplikaci pro správu a rozesílání obchodních sdělení (newsletterů). Tuto jsme...
Číst více

Zákonné povinnosti majitele e-shopu

Provozování elektronického obchodu se řídí řadou zákonných předpisů, které je třeba dodržet a předejít tak případným problémům v průběhu provozu. Níže uvedené informace jsou platné pro Českou republiku, v ostatních státech se mohou povinnosti provozovatelú e-shopu lišit.  Registrace e-shopu u Úřa...
Číst více
Zobrazit všechny články

Nejnovější rady

Co je potřeba k založení e-shopu
Plánujeme s manželkou založení eshopu. Vyzkoušeli jsme si různé systémy a Váš se nám líbí nejvíce. C...
Zobrazit odpověď
Jaká je konečná cena tvorby e-shopu
Vybral jsem si u Vás variantu do 500 položek za cenu 5999Kč. Jaká bude konečná cena tvorby eshopu, p...
Zobrazit odpověď
Levné EET řešení
Koukal jsem, že ve Vašem e-shopu máte k dispozici i pokladnu pro maloobchod a EET řešení jak pro e-s...
Zobrazit odpověď
Tvorba e-shopu Brno
Vaše společnost má sídlo v Brně. Uvažuji o novém e-shopu a chtěla bych s někým moje nápady probrat o...
Zobrazit odpověď
Zaslat dotaz