Články a rady

Česká pošta mění ceník zásilek

 

Česká pošta se rozhodla od 1.3. 2019 provést revoluční změnu ceníku přepravovaných zásilek. Revoluční je v tom, že se již nebude cena zásilky posuzovat podle hmotnosti, ale podle nejdelší hrany zásilky.

Zároveň pošta zavádí příplatky za tzv. Nestandardní zásilky. To jsou zásilky, které nejsou balené v pravidelné kartonové krabici nebo mají černý obal. S černou barvou má totiž problém snímač čárových kodů.

 

Jak tedy vypadá nový ceník České pošty naleznete zde:

 

Pokud máte nějaké dotazy pojďme zkusit společně najít řešení na našem foru:

https://www.facebook.com/groups/webczechforum/permalink/2283077495285840/

 

Po pročtení ceníku se vyrojila řada dotazů, které jsme konzultovali s obchodníkem České pošty. Tyto informace prosím berte s rezervou...na papíře je nikde nemáme a jsou tedy nevymahatelné.

Co v případě, že mám s Českou poštou uzavřenou rámcovou smlouvu na rok 2019?

„v tom případě se pro Vás aktuálně nic nemění a zůstává v platnosti cena, kterou máte sjednanou v rámcové smlouvě. Česká pošta bude v průběhu roku 2019 sledovat velikost Vašich zásilek a podle této následně vypočte Vaši rámcovou cenu pro další rok“

Používám bublinkové nebo plastové obálky – bude to nově nestandardní zásilka?

„pokud je zasíláte jako doporučený dopis pak je možné je použít. Pokud ji však pošlete jako balík bude se jednat o nestandard“

Mám nakoupenou černou folii. Mohu ji použít?

Zde nám bylo řečeno, že nakoupené folie máme spotřebovat a další černé již nenakupovat.

Kdo bude měřit balíky?

„v případě Podání–On–Line bude Česká Pošta vyžadovat zadání rozměru přímo při zadávání balíku do systému. Toto by měl podporovat i export. Česká pošta bude rozměry namátkově kontrolovat a případně opravovat. V případě podání na poště bude balík měřit pracovník pošty stejně jako jej nyní váží„

 


Nejnovější články

Novinky v zákonech pro e-shopy 2022
  Pravděpodobně ještě před koncem roku vstoupí v platnost nová pravidla pro prodej v rámci kamenn...
Zobrazit článek
E-shopový veletrh CzechOn-lineExpo
  Největší e-shopový veletrh opět po roce v Praze. Unikátní koncept přednášek zdarma, více než st...
Zobrazit článek
Jak posílat newslettery z e-shopu
Komunikace se zákazníky pomocí hromadně rozesílaných e-mailů je vynikající marketingový nástroj -...
Zobrazit článek
Export objednávek z e-shopu do České pošty včetně rozměrů
  Od 1.3. 2019 provedla Česká pošta revoluční změnu ceníku. Současně se změnou ceníku je zde poža...
Zobrazit článek
Pokročilé měření konverzí pro www.zbozi.cz
  Od 1.4. 2019 zavádí www.zbozi.cz možnost pokročilého měření konverzí. Podrobnosti jaké možnosti...
Zobrazit článek
Různé ceny na e-shopu podle zdroje návštěvnosti
  Náklady na marketing e-shopu jsou stále vyšší a některé se tak přestávají vyplácet, pokud zárov...
Zobrazit článek
Nová platební brána Barion v e-shopu WebCzech
Chcete ušetřit náklady? Chcete ochranu proti podvodům? Potřebujete zvýšit konverze? Potřebujete mode...
Zobrazit článek
Jak na kvalitní marketing e-shopu
Digitální marketing je pro e-shop výborná a v zásadě i nutná věc. Má velmi velkou sílu a dokáže témě...
Zobrazit článek
Automatické aktualizace e-shopu
Na Váš e-shop aplikujeme automaticky aktualizace systému, které jsou důležité především z důvodu kom...
Zobrazit článek
Jak poznat zákazníka a nevyhazovat v marketingu peníze
Před Vánoci jsme vydali článek o tom co je nezbytné pro propagaci vašeho e-shopu. Pojďme se na to po...
Zobrazit článek
Jak chutná čokoládové nebe….aneb příběh e-shopu jedné malé rodinné čokoládovny
  Petr Synek, který je majitelem menší brněnské čokoládové manufaktury Chocolate Hill, je zároveň...
Zobrazit článek
Největší vzdělávací akce pro provozovatele e-shopů v České republice
WebCzech se stal partnerem projektu Czech On-line Expo, který je největším vzdělávacím veletrhem pro...
Zobrazit článek
Česká pošta mění ceník zásilek
  Česká pošta se rozhodla od 1.3. 2019 provést revoluční změnu ceníku přepravovaných zásilek. Rev...
Zobrazit článek
Bezpečnost e-mailové schránky
Jako správci mailového serveru se velmi často potýkáme s problémem prolomených e-mailových schránek ...
Zobrazit článek
Neplaťte zbytečně - Evidence skutečných majitelů
Ke dni 1. 1. 2018 byla zřízena evidence údajů o skutečném majiteli právnických osob a svěřenských fo...
Zobrazit článek
Jak Youtube nastartoval e-shop k celostátnímu úspěchu
Je nám ctí, že WebCzech mohl stát u zrodu jednoho zajímavého podnikání a rádi bychom Vám tento příbě...
Zobrazit článek
E-shop a Zpracovatelé osobních údajů podle GDPR
  V rámci informací ohledně GDPR jste se zcela jistě setkali s pojmem Zpracovatelé. Většina provo...
Zobrazit článek
Platební terminály od B-Payment
Chcete u osobního odběru umožnit Vašim zákazníkům jednoduše uhradit platbu platební kartou? Potřebuj...
Zobrazit článek
GDPR v e-shopu WebCzech E-commerce PRO
GDPR v e-shopu WebCzech E-commerce PRO Protože téma GDPR začíná být stále aktuálnějším rozhodli j...
Zobrazit článek
Novela zákona o platebním styku - zákaz poplatku za platbu na e-shopu
13. ledna 2018 vešla v účinnost Evropská směrnice o platebních službách PSD2. Tato směrnice je pak p...
Zobrazit článek
SSL (https) certifikáty
K čemu slouží SSL certifikáty? Většina komunikace na internetu probíhá v nešifrované (čitelné) po...
Zobrazit článek
DKIM a SPF
Množí se problémy při odesílání (nejen) hromadných emailů článek byl vytvořen 22.5.2015, editován...
Zobrazit článek
GDPR se blíží
25.5.2018 začíná platit nové nařízení o ochraně osobních údajů platné na celém území Evropské unie. ...
Zobrazit článek
Mail Sender nový rozměr e-mail marketingu
O tom, že je levnější pracovat se stávajícím zákazníkem, než získávat nového asi nemá smysl diskutov...
Zobrazit článek
Zákonné povinnosti majitele e-shopu
Provozování elektronického obchodu se řídí řadou zákonných předpisů, které je třeba dodržet a předej...
Zobrazit článek
Zobrazit všechny články